Preskoči na vsebino
S strokovnostjo in prijaznostjo do zdravja

Raziskava mnenja pacientov

  • Spletna anketa zVEM (Ministrstvo za zdravje)

Ministrstvo za zdravje je 23. avgusta 2019 sprejelo Metodologijo za ugotavljanje kakovosti poslovanja z uporabniki v javnem zdravstvu v skladu s 14. členom Uredbe o poslovanju z uporabniki v javnem zdravstvu (Uradni list RS, št. 98/08 in 55/17 – ZPacP-A). Metodologijo moramo izvajalci zdravstvenih dejavnosti izvajati od 1. septembrom 2019 naprej. Na osnovi te metodologije pacienti lahko izpolnijo vprašalnik o ugotavljanju zadovoljstva z opravljeno zdravstveno storitvijo v elektronski obliki preko:

p o r t a l a z V e m (https://zvem.ezdrav.si/limesurvey/index.php/119932/lang-sl).


Metodologija in informacija o spletnem vprašalniku je na voljo tudi na spletni strani Ministrstva za zdravje pod temo Kakovost zdravstvenega varstva na spletni povezavi

www.gov.si/podrocja/zdravje/dostopnost-in-varnost-zdravstvenega-varstva/.


Možnost izpolnjevanja vprašalnika se pacientom zagotavlja neprekinjeno, na voljo pa je v več jezikih. K izpolnjevanju so vabljeni vsi pacienti, ne glede na starost, osebne okoliščine, vrsto zdravstvene obravnave ali raven zdravstvene dejavnosti, kjer se storitev izvede, oziroma do največ tri mesece po zaključku zdravstvene obravnave. Pri tem velja kot zaključek zdravstvene obravnave zaključek posamezne ambulantne, bolnišnične obravnave ali obravnave na domu pacienta (en obisk, posamezna hospitalizacija v zavodu ali storitev na domu pacienta). Izpolnjevanje vprašalnika je za paciente prostovoljno in anonimno. Pacient praviloma izpolni vprašalnik samostojno. Kadar pa gre za osebe, ki ne zmorejo same izpolniti vprašalnika ali izrazijo željo po pomoči, v njihovem imenu to storijo svojci/ skrbniki ali drugi. Tudi v tem primeru se vpisuje ocene in mnenje pacienta in ne mnenje tistega, ki izpolnjuje vprašalnik v imenu pacienta. Pri ugotavljanju zadovoljstva pacientov s kakovostjo poslovanja se od vseh deležnikov pričakuje najvišja stopnja moralno etične zavesti in odgovornega delovanja s ciljem izboljševanja kakovosti poslovanja z uporabniki v javnem zdravstvu.


Mesečno poročilo o rezultatih spletnega vprašalnika za paciente po Metodologiji za ugotavljanje kakovosti poslovanja z uporabniki v javnem zdravstvu

2024

januar

februar

marec

april

maj

junij

julij

avgust

september

oktober

Število izpolnjenih vprašalnikov

64

21

96

94

71

76

64

74

82

99

Število obravnavanih pacientov

63.382

59.244

63.221

63.138

63.474

58.151

54.031

51.237

63.633

66.636

% odzivnosti

0,10

0,04

0,15

0,15

0,11

0,13

0,12

0,14

0,13

0,15


  • PREMS - Moja izkušnja, naše zdravstvo: Raziskave o izkušnjah pacientov z zdravstvenimi obravnavami (NIJZ, Ministrstvo za zdravje)

PREMS - odrasli (18+ let)


PREMS - Rezultati nacionalne raziskave o izkušnjah pacientov s specialistično obravnavo

PREMS - Rezultati nacionalne raziskave o izkušnjah pacientov z obravnavo v bolnišnicah


    PREMS - pediatrija (0 - 18 let)


    PREMS - Rezultati nacionalne raziskave o izkušnjah pediatričnih pacientov z obravnavo v bolnišnici